Harmonogram audytów

W ramach zadania 2 „Dostępność architektoniczna” oraz zadania 3 „Dostępność informacyjno-komunikacyjna”, ekspertki d.s. dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej z Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego, która jest naszym Partnerem w Projekcie „SGGW – Uczelnia równych szans 2.0”, przeprowadzają audyty architektoniczne oraz audyty dostępności informacyjno-komunikacyjnej, które są niezbędnym elementem ograniczania barier w korzystaniu z oferty edukacyjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz tworzeniu i promowaniu środowiska akademickiego przyjaznego dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami.

Harmonogram audytów dostępny jest poniżej:

Nr. budynkuNazwa Wydziału/JednostkiData audytu
33Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska17-22.04.2025
47Dom studencki DENDRYT23.04.2025
46Dom studencki CEZAR23.04.2025
45Dom studencki ADARA24.04.2025
44Dom studencki BAZYLISZEK24.04.2025
34Wydział Leśny, Wydział Technologii Drewna, Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki20-21.05.2025
37Wydział Ogrodniczy, Wydział Biologii i Biotechnologii, Wydział Rolnictwa i Ekologii22-23.05.2025
32Wydział Technologii Żywności, Wydział Żywienia Człowieka05.06.2025
42Dom studencki EDEN06.06.2025
43Dom studencki FENIKS06.06.2025
38Dom studencki LIMBA10.06.2025
39Dom studencki IKAR11.06.2025
35Wydział Ogrodniczy, Wydział Socjologii i Pedagogiki07.07.2025
3Wydział Ekonomiczny21.07.2025
5Wydział Ekonomiczny21.07.2025
6Wydział Ekonomiczny22.07.2025
7Wydział Ekonomiczny22.07.2025
4Wydział Socjologii i Pedagogiki23.07.2025
22Klinika Małych Zwierząt28-29.07.2025
24Wydział Medycyny Weterynaryjnej30-31.07.2025
40Dom studencki HILTON12.08.2025
41Dom studencki GRAND12.08.2025

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 w ramach Działania 03.01 Dostępność szkolnictwa wyższego w Priorytecie 3 Dostępność i usługi dla osób z niepełnosprawnościami.

Treści publikowane w serwisie są udostępniane na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa CC BY 4.0